20.6.2013

PIKKUVELJEN RIPPIJUHLAT

Viimeviikonloppuun vietettii meil tosiaan mun pikkuveljen rippijuhlia. Mä en vaan voi uskoa kuinka iso ja vanha siit on jo tullu, ollaa mun kavereiden kans ihan shokissa kuinka siit on yhtäkkii tullu nii mies! Se on oikeesti ihan kauheeta koska Elias on aina ollu se mun pikku-vauva-veli... Niiku kuvistaki huomaa, se on jo mua kauheesti pidempi ja kauheen komee!

Tän postauksen yhteydes ajattelin et voisin kertoo vähän jotan mun perheestä. Mun vanhemmat on eronnu ja asun äitin ja Eliaksen kans omakotitalossa, mut käyn iskän luona Turus mahdollisimman usein. Mul on tosi hyvät välit mun kumpaanki vanhempaan ja oon siitä tosi onnellinen. Ollaa Eliaksen kans tultu aina hyvin toimeen, paremmin ku esim useet mun kaverit niiden sisarten kanssa. Meil on tosi samanlainen huumorintaju ja ollaan hyviä ystäviä, voidaan jakaa huolia ja suruja, ja saadaan tukee toisiltamme. Oon ehkä maailman onnekkain sisko ku mul on tollain pikkuveli jonka kanssa tuun niin hyvin toimeen!

Vielä muutama kuva siitä miltä näytin rippijuhlissa ja tost mun "pikku"veljestä:

mekko ginatricot / toppi, kaulakoru h&m

xx vivian

2 kommenttia:

Kiitos x