15.6.2013

SIIVOUSPÄIVÄ

Hellurei!
Mun pikkuveljel, Eliaksel, on huomeen rippijuhalt joten viimepäivät on menny aikalail niitä järjestelles. Tänää oon puunannu mun huoneen, eikä se oo varmaa ollu näin siisti sitte mun omien rippijuhlien... Lähen suoraa niist juhlist sit iskälle Turkuun. Sielt en pääse kirjottelemaan, mut eiköhän tänne joku kuva meijän konfirmoitavast viel eksy ♥ Jokatapaukses  näätte pian kuvia sit mun huoneest ku kerranki se ei oo vaatevuoren alla ;-)

Päivemmällä karkasin sit hetkeks ulos moikkaamaan Alluu ku se oli ajellu tännepäin. Olin tosi laiskal tuulel enkä jaksanu tehä nassulle tai hiuksille juuri mitään, siksipä melko natural lookki tänään. Hiusket solmin rennosti rusetille ja arskat messii! (on mulla paita, tuubitoppi...)



2 kommenttia:

  1. hihiiii oot back! oot kaunis ja epistä ku oot noin nigga :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah kiitti, en mä oikeest oo noin ruskee noi varjot jotenki liiottelee:)

      Poista

Kiitos x