21.7.2013

HEINÄKUISTA MATKUSTELUA

Terkkuja Pietarsaaresta! Jälleen matkanpäällä on ahkerasti oltu, ja nyt yks päivä kotona rauhottumista... Vietin viime viikon ehdottomasti mun lempparikaupungissa, mun ihanien sukulaisten ihanalla kesämökillä. Mul on täl hetkel selkeet suunnitelmat, kuinka mä lähtisin lukion jälkeen opiskelemaan Pietarsaareen muotoilua sisustuslinjalle, mut saa nähä kuinka mun mieli viel muuttuu. Jos totta puhutaan oon jo suunnitellu mielessäni mun elämän jatkuvan siellä, ja se mielikuva näyttää niin ihanalta♥ Siinä kaupungissa on kaikkea mitä kaipaan: meri, vanhat kauniit rakennukset ja kaupunginosat, suomenruotsalaisten ihastuttava elämäntapa, hyvät mahollisuudet jatkaa musiikin parissa harrastamista, ja oikea ilmapiiri mulle ihmisenä kasvamiseen ja itseni toteuttamiseen. Oon vähän huono elämään täs hetkes ja täällä missä oon ku ootan aina tulevaa.... Mut pitää vaan kattella miten täs käy :-)


xx vivian

2 kommenttia:

  1. En tiennytkään että sullakin on blogi! Tosi kivan näkönen tää sun ulkoasu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oon mä bloggaillu jo jostaa 2009 vuodest, mut sit se jäi joksi aikaa nii nyt uus alku :-) ja kiitos!

      Poista

Kiitos x