7.7.2013

KOTIKISSAILUA

Viime päivät oon viettäny flunssas kotona. Kuka on oikeesti kipee heinäkuus? :-D Mun päivät on koostunu teestä, ihanasta uudesta bodybutterista, weheartit-surffailusta ja Vampyyripäiväkirjojen 3. tuotantokaudesta. Mikää sarja ei oo nii koukuttava ku se, eilenki meni kevyesti 9 jaksoo illas... Mut oikeesti, Ian Somerhalder♥ Nojoo, joudun vierotuksee ku huomeen lähen reissaaman ahkerasti: kohteena Lahti, Tampere, Jyväskylä ja Kuopio. Sit yks päivä kotoon ja matka jatkuu Turkuun, Pietarsaareen takas Turkuun ja lopulta Tukholmaan! Oon tosi innoissani koska tykkään kaupunkimatkailust kauheesti ja hyvii kuvauskohteit luvassa. Tiiä sit mis välis pääsen postailemaan, mut yritys on kova reissussakin!

rakkauspaitoja cubuksen alesta

ps, mun on pakko nähä Itse Ilkimys 2, en tiiä ehkä mitään söpömpää ku ne minionit!
xx vivian

2 kommenttia:

  1. Paranemisii sinne päin <3 Iteki olin viime viikolla 39 asteen kuumeeessa, ei ollu tosiaa mitää kivaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyl tää täst vaik sit tahdonvoimal :D Tää on ihan pimeetä ei kesäl sairasteta!

      Poista

Kiitos x