6.8.2013

TUKHOLMA

Muutaman päivän trippi Tukholmaan takana ihan vaan porukoitten kanssa. En oo ennen ollu Tukholmassa, mikä on toisaalta ehkä vähän outoo ku oon kuitenki matkustellu paljon koko elämäni... Siksipä ootin reissuu tosi paljon ja kaupunki oliki aika lailla sellanen mitä olin kuvitellu. Mä TODELLA suosittelen shoppailua Södermalmin puolella Götgatanilla mieluummin kuin ihan siinä keskustassa. Götgatanilla ja sen läheisyydessä oli ihan samat liikket ja enemmän, eikä se ollut niin tungoksinen turistien johdosta. Kysykää ihmeessä vinkkejä jos ootte matkaamassa sinnepäin! Raahasin myös porukat mun mukaan Moderna Museetiin ja Fotografiskaan, ja mä kyl tykkäsin molemmista! (mut jos kysytte mielipidettä mun veljeltä, nii sen mielestä Fotografiskan sohvat oli hyviä nukkumiseen ja Moderna Museetin näyttelyt outoja...)

10 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooi kiitos paljon :3

      ja voi että miten ihana blogi sulla on, oli pakko liittyy seuraajaks!

      Poista
  2. Ihania kuvia! Haluun iteki nyt ruotsiin:( liityin muute lukijaks, näyttää kivalta tää sun blogi(:

    http://flyingforever.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitus:-) kyl mä ainaki tykkäsin ja ei oo kaukanakaa :D ja voi vitsi miten kiva, sunki blogi on just tollain vaihtariblogi mitä oon etsiskelly :-3

      Poista
  3. Ootpa nätti! :)

    xx
    Jozella
    http://jozellablog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Itekkii ja sul on upeet hiukset!!

      Poista
  4. Mistä nuo ihanat housut on mitkä on ensimmäisessä kuvassa? Rakastuin justiisa! :)
    Ja jäin seurailee, sen verran tyksin täst blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanu ne kirpparilta, mut alunperin ne on Ginan! :-) ja jeee tervetuloa ♥

      Poista
  5. Onpas ihanat housut, tulee joku tanssileffa mieleen <3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakii oli kyl hyvä löytö! :-)

      Poista

Kiitos x