20.2.2014

VANHOJENTANSSIT 2014

Viime perjantai, ystävänpäivä, oli parhaimpii päivii pitkään aikaan. Siis ihan unohtumattomii hetkii ja ihmisii. Oon pienessä lukiossa ja meitä vanhoja oli melko vähän, mut meistä tuli sitäkin tiiviimpi porukka vaikka ollaan kaikki ihan erilaisia. Eli vanhojentanssit tosiaan tanssittiin, käytiin ravintolassa ja pidettiin hauskaa jatkoilla. Olin viel kipee edellisviikonlopun kuumeilun jälkee mikä vähän latisti tanssitunnelmaa, mut kaikki muu hauskanpito kyl korvas sen sata-nolla!

Mun mekko on ostettu edellisvuoden vanhalta kerran käytettynä, mut alunperin se oli tilattu JJ's Houselta mittatilaustyönä (mikä tuuri et se oli muuten ihan sopiva, paitsi helmasta liian pitkä...). Lyhennyksenkin jälkeen se oli vähän liian pitkä mikä tuotti hieman ongelmia tanssiessa XD Mut muuten olin tosi tyytyväinen ja mun mielestä toi väri on vaan aivan ihana ♥ Aamulla aikaisin ryömin buranan voimalla kampaajalle, mut meikit ja kynnet laitoin ite.


kaikki kuvat c Ninni Wallin

xx vivian

6 kommenttia:

  1. wouu mitä kuvia! toi vika varsinki on u-p-e-a <3

    VastaaPoista
  2. Tooodella nätti !:'')
    Kuinka paljon mekko ja hiukset jne. maksoi sulla ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mekko oli 250€, kampaus 35€, kengät 50€, ruokailu 26€ :-)

      Poista
  3. miten nättejä tyttöjä :3

    VastaaPoista

Kiitos x